پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 227268
مقصد بعدي انصاري فرد کجاست؟ +عکس
تاریخ انتشار : 1395/09/22 11:49:49
نمایش : 1489
کريم انصاري فرد مهاجم ملي پوش و ايراني باشگاه پانيونيوس به احتمال زياد به تيم پاناتينايکوس يونان بپيوندد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کريم انصاري فرد در دومين فصلي که پيراهن پانيونيوس را برتن مي کند همچنان يکي از بهترين بازيکنان اين تيم شناخته شده و با به ثمررساندن چهار گل و ساختن سه گل ديگر کليدي ترين مهاجم در ساختار تهاجمي تيمش لقب گرفته است. عملکردي که او را در زمره بهترين هاي اين فصل ليگ يونان قرار داده تا مورد توجه چند تيم بزرگ اين کشور و هلند و بلژيک قرار بگيرد.

در شرايطي که طي هفته هاي گذشته شايعات زيادي در خصوص مقصد آتي اين مهاجم ايراني به گوش مي رسيد درخشش هاي ادامه دار انصاري فرد در خط حمله پانيونيوس باعث شد تا رسانه هاي معتبر يونان با قطعي دانستن جدايي اين بازيکن در ژانويه از باشگاه فعلي، او را خريد جديد باشگاه هاي پاناتينايکوس يا AEK معرفي کنند تا کريم راهي تيمي معتبرتر شود.

 

سايت sport24 يونان در گزارشي جالب کريم انصاري فرد را در بين چهار گزينه اصلي دو باشگاه پاناتينايکوس و AEK قرار داد و نوشت: «انصاري فرد 26 ساله با درخشش در ترکيب پانيونيوس حسابي توجه مديران اين دو باشگاه را به خود جلب کرده و شانس بالاي 70 درصدي او براي پيوستن به يکي از اين دو باشگاه قديمي ثابت مي کند که اين مهاجم ايراني شاه ماهي نقل و انتقالات ژانويه يونان خواهد بود».

همچنين سايت contragr يونان هم در آخرين گمانه زني ها در خصوص آينده انصاري فرد از قطعي بودن فروش اين مهاجم با رقمي قابل توجه خبر داد و نوشت:« مارينوس اوزينديس سرمربي فصل گذشته پانيونيوس که در حال حاضر هدايت پاناتينايکوس را برعهده دارد از شاگرد ايراني اش به عنوان اولين خريد زمستاني نام برده و با اين تفاسير مي توان انصاري فرد را اولين بازيکني قلمداد کرد که به جمع سبزپوشان شهر آتن خواهد پيوست».

اين در حالي است که برخي سايت هاي هلندي نيز همچنان بر حضور احتمالي کريم انصاري فرد در ليگ ارديويسه تاکيد داشته و مدعي اند تيم هايي مثل فاينورد و اوترخت سخت در پي جلب نظر اين مهاجم ايراني هستند؛ بلکه شانس خود را براي جذب او امتحان کنند اما با نگاهي به تمام اخبار و شايعات اخير پيرامون اين مهاجم ايراني به نظر مي رسد پاناتينايکوس تيم قديمي شهر آتن و همچنين AEK بخت نخست جذب کريم انصاري فرد باشند.

منبع:ورزش3

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html